Kasım'2018 Değişkenler

Çok hararetli gökyüzü, çok şey yer değiştiriyor da bir ben yerimde sayıyorum ;)

6 Kasım Uranüs Retro Koç:
Fırtına hayatınızı bozmak için gelmez,
Bazıları yolunuzu temizlemek içindir...
NOT: Uranüs Başak neslinde Devrimciler çıktı komünist dediklerimiz, (Ağustos 1962-Haziran 1969) bu devrimciler sonradan Uranüs Oğlağa geçtiğinde kapitalizmin kaymağını yiyenlerdi (1988/1995). Tam olarak topraktan toprağa 120'lik açı.Uranüs Oğlak'ta doğanlarda (ananevi, atalara, örf adete bağlılık) Uranüs Boğa'ya geçtiğinde (yine 120'lik açı ve yine toprak=madde teması) şimdi kapitalizmin kaymağını yiyenler işte sahnede: Uranüs Oğlak'ta Müslüman olanlar bugünün Süslümanları!

Bu durumda kapitalizmin ve de aynı zamanda dünyanın burcu olan Boğa'ya geçince ve süslümanlarda yenebilecek herşeyi yedikten sonra (para, bitcoin, borsa vs vs) para şekil değiştirmeli diyoruz dur bakalım... Sonrasında Uranüs Boğa doğanlar Uranüs Başağa geçinçe neyden nemalanıp neyin kaymağını yiyecekler...

Özgürlüğün asi serserisi geri dönüyor Koç'a, her ne işimiz orada yarım kalmışsa 2010 itibarıyle... Bir düşünün? Neye liderlik edip ön ayak olamadınız? Nerede/kimde kendinizi kurban edip, dinlemeden, empati kurmaya çalışmadan bencilce yargıladınız? Tabii ki ve de maalesef biraz da geçmiş ilişkileri ve burada ki hatalarınızı, veremediğiniz imtihanlarınızı düşünün. Sonuçta Koç'un (eril) karşısında Terazi (dişi) yer almakta ve kadın/erkek temaları, ilişkilerde ki denge&sizlikler söz konusu. Halledin, yük taşımayın yarınlara çünkü uzun zaman Boğa'da kalmak üzere tekrar para ve ilişkiler vurgusu yaşatacak hayatlarınızda.
"Ya bende yüzleş günahlarınla şimdi ya da bana benzeyenlerde!"
(8 sene daha aynı dersten sınava kalırsın yoksa)

6 Kasım Kuzey Ay düğümü Yengeç, Güney Ay düğümü Oğlak:

En isabetli vuruşlar ay düğümlerinde saklı diyorum hala.
Konular: vatan-ülke bütünlüğü-yuva-anaçlık-şefkat-aile yapısı-yaşam koşulları-toplumsal bilinçaltı-toplumun genetik yapısı-gizli ve açığa çıkarılmamış her şey...
Etkilenen evinize göre daha birçok yoruma açıktır tabii ki.

Bu arada bugün kışın ne kadar sert geçeceğini parmak uçlarımın donmasından anladım, hava durumları da bu aksın işidir, çok sert olacak, donacağız, umarım içimizi bari ısıtacak gelişmelere sebep olur.

Bir de yeraltı kaynakları vs oluşundan Oğlak burcu ve de epeydir orada seyreden Pluto ile Satürn'ü düşününce deprem tetikleyicisi midir demeden edemiyorum. Yani Yengeç'te ihtiyacımız olan şefkati kimse bize durup dururken vermiyor, herkes kendi derdiyle meşgul, kimsenin kimseye ayıracak zaman'ı (zaman=satürn) yok. Şefkat ihtiyacımızı karşılayabilmek için (yengeç) ille afetler mi olması gerekiyor (oğlak)? Hatırlarsanız 1999 depreminde sakallılara bile ne kadar "insan" gözüküyorduk mini eteğimizle? İlle kişileri oldukları gibi kabul edip sevgi/şefkat verebilmek için başımıza bir takım işlerin mi gelmesi gerekiyor?

8 Kasım Jüpiter Yay:
Hayallerimin gerçekleşmesini istiyorum yaşadığım sürece,
Herşeyi bırak'ıyorum o halde...

Çok önemli; mesela ben taşınacağım artık bu 1 sene içerisinde, başka şeylerde gelebilir başıma, tek tema bu değil.
yurtdışı-yabancılar-size yabancı olan insanlar vs vs...
tek ricam çok rica ediyorum, bunu yapmazsanız toplum olarak canımız yanıyor (en çok benim, çok üzülüyorum)

Fanatizminizi sıfırlayın, konu insan hakları, parti tutmalar, dini şeyler özellikle olsun, fanatizmi sıfırlayın! Baktınız ırkçılığınız tuttu, baktınız yargılıyorsunuz kişileri; hemen hayal edin; Olympos dağına çıktığınızı ve oradan küçücük gözüken homosapiens kardeşlerinizi izleyin, esneyin. (Kibirlenmek için çıkmayın hayalinizde Olympos'a, Zeus çarpar, kibir-aşağılama-kendini ulaşılmaz tek sanma vs. cıx asla yapmayın. Anlamak ve "olduğu gibi kabul etmek için" çıkın oraya.) Yüzsüz olun, yüzsüzlük güzeldir emin olun ben çok yaparım. Beni kapıdan kovarlar bacadan girerim Noel Ana gibi. O ona oy verdi, bu alevi vs şu bu diye fanatizme yatkın olmayın, kinlenmeyin; her konuda. Kin akrepte bir önceki burçta, yay'da özgürleşme zamanı tüm anlamlardan. Dene istersen, kov beni ben bumerang gibi geri dönerim 2 tatlı söze.

Yay (Jüpiter) iyidir, hoştur ancak herşeyin fazlası zarar ve burada fanatizminizi körükleyip küflendirebilme eğiliminde olabilir. Hatırlayın yemek yemek keyiflidir ancak aşırısı obezite sizi öldürür, obezitede jüpiter'in küflenmiş halidir.

18 Kasım itibarıyle Venüs düz hareketine geçiyor, biliyorum hepimizi inletti, savaş gezegeni olmadığı halde aşkla savaştırdı, oysa venüs barış gezegenidir işte akrepte üstüne üstlük bir de retro olunca olmayan yeldeğirmenlerine karşı savaştık.

Yine güzel bir ferahlama haberi; 16 Kasım'da mars balığa geçiyor, savaşamaz :P Gerildik, kasıtlı kasıtsız gerildik biliyorum, farkındayım, hadi balıktayken "bırak" silahlarını sessizce yere ve teslim ol. Mars (ateş) balık'ta (su) "CIZ" eder. At izmariti suya ve dinle çıkan sesi...

KuKi

2 yorum:

  1. ne güzel yazmışsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlar gözükmemiş bana kaç zamandır, iyi ki başka yerlere bakmışım ;)
      Teşekkür ederim tatlım ;)

      Sil

iZ BıRaK ...