İzlediklerim

Birazda boğa yerleşimi (güneş balıkta olsa farketmez)

-  40 yıl boyunca 2.evinizi "özdeğerinizi" anlamadıysanız venüsboğa kişisiyle bir 10 gün takılın, sonra yasını tutun, değer kavramınız komple değişsin...
- Ay en kişisel, boğa en inat... Bu ayboğasının da Satürn'e karesi olsun (satürn-ay karesi = depresiflik kendine zarar) depresiflik hak getire. Siz "tuğla verdim duvar ördü" derken aylar sonra bir bakarsın koskoca inat ve 2 kişide mutsuz... Güven alanından bir çıksa (evinden, çemberinden, öğretilmiş çaresizliğinden vs vs) ve de risk alsa hiçte pencereden göründüğü gibi olmayacak ve de ne kadar çok sevildiğini anlayacak. Risk sınırlarını zorlamalı ki mucize gerçekleşsin...

- Oysa ben bir LiLith kadınıydım asi, yaratılan ilk kadın, ne zamanki kişinin ay'ı 6 evime düştü #sinastri de ben Havva'ya dönüştüm. Sürekli ona hizmet etmek ister oldum ayboğa oluşundan lokmaları bölüp bölüp kendi ellerimle yedirmek istedim... O bunu hiç bilmedi...
Sinastri'de partnerinizin ay'ı hangi evinize düşüyor bir düşünün bakalım...

Senarist (Neptün) sen,
Mağdur (Balık) yine sen
Aynı şey 12.ev içinde geçerli farkı:
Senarist (Neptün) sen,
Kurban (12.ev) yine sen...

Bir seri katil niteliğinde ritüel uyguluyorlar hayatlarına. Sürekli kendi yazdıkları aynı senaryoyu tekrarlayarak (hayranlık-kaçış-itme) ve tüm bunların farkına varamıyorlar ağır yoğun sis altında oluşlarından. Kendi mutluluklarını sabote etme halleri. 12.ev güçlü bir burçtaysa uykudan uyanma şansları yüksek. Balık yerleşiminde ise balığın Neptün yanını kırıp Jüpiter doğasına ilerlenebilirse kurtarma operasyonu gerçekleşebilir.

--------------------------------------------------------------------

1. Genius diye bir dizi var, ilk bölümünde Einstein, şimdiki sezonunda da Pablo Picasso'yu işlemiş. Picasso'da aklıma hemen Leo. Da Vinci'yi düşürdü. Hani acaba belli bir nesil mi ultra beyinli doğdu diye, cıx. Biri 14.yy iken diğeri 18.yy doğumlu. Ancak çok enteresan böyle fantastik bir beyin için (halüsinasyon-rüyalar ve 12.ev temaları vs) ikisinde de bariz noktaya tosladım sanırım ;)
Da Vinci'nin ay+jüpi kavuşumu var balıkta
Picasso'nun ise her ne kadar boğa'da da olsa (somut) neptün+jüpi kavuşumu mevcut.

2. Çingeneleri izleme durumum oldu son 20 gün içiçeydim neredeyse o kültürle. Kitle-ırk her ne diyeceksek, bir kere Uranüs yönetimindeler=aşırı özgürlüklerinden dolayı. Jüpiter rol oynamakta aşırı göbecikleri atıp şen şakrak oluşlarından. Mars'ta bir hayli etkin ki; göbecikleri atarken birden yumruklar, jiletler konuşabiliyor.


#astrokuki

12.ev gayb – Allah ‘ın bildiği
2.ev cehennem giden yol
6/8/12.evler 1.evi görmez.yks Yöneticisi buraya düştüğümde.
2.evde görmez ama destek verir.

Hakan Kırkoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

iZ BıRaK ...