Gezegenlerin Ayrılık İçin Dedikleri


Pluto karşı savunmasını şöyle yapar:  “Seni öldürmezsem, sen beni öldüreceksin. Bu durumda seni öldürmeliyim ve hatta kendimi bile, bana ölüm ile kölelik arasında seçim bırakmadın sonuçta”. Pluto psikolojisi savunma mekanizması kontrol altına girmektense, bazen en sevdiği insanı yaralamaktan geçer. Bir ilişkiyi sonlandırmak (çokta mutlu olduğu) Pluto kaçışıdır.

Her gezegen ayrılığa farklı cevap verir

Ay                                             : Boş evimde şimdi sensiz neyleyim

Neptün fısıldar                            : Sensiz hiçbir şeyim

Satürn kızar                                : Baştan bu işe girişmemeliydim

Uranüs haritaları açar                  : Sanırım Tr Satürn’ün parmağı var bu işte

Pluto iki dişinin arasından solur    : Sana bu yaptığını nasıl ödetirim gerçekten acımı anlaman için

Jüpiter sorar                               : Şimdi ben bu ayrılıktan ne öğrenmeliyim?

Merkür konuşur                         : Oturup her şey üzerinde konuşabiliriz

Mars bağırır                               : Gururumu beş paralık ettin, beni red ederek, gücümü elimden aldın

Liz Green tercüme KuKi