Satürn'ün Ezici Enerjisi


Çocuk haritasında ki satürnle ebeveyn haritasında ki satürn aynı burçtaysa iki tarafta kararlarından ötürü rededilmek ya da aşağılanmamak için ya susacak ya bir anda konuşmaya başlayacaktır. İki şekilde de kimse kimseyi dinlemiyor olacak ve çözüm bulunamayacaktır. Satürn (yapışkan) oluşundan birbirlerine düşkün olacak, o ebeveyn çok sevilecektir ama aynı zamanda da itiraf edilmeyecektir ikisi tarafından da. İki tarafta nasıl bir tepkiyle karşılacağını bilmediğinde kimse ilk adımı atmaya yanaşmayacaktır. Sonuç olarak iki tarafta yara alacak (satürnün bulunduğu burç ve ev konumu yaramızdır zaten) ve birbirini suçlayıp duracak...

Liz Green tercüme KuKi


İncelediğimde bu yazıdan hareket ederek, babamla satürnlerimiz aynı burçta. Beni ezemedi ancak ikimizde ürktük birbirimizden, ağzımızdan çıkacaklardan, gelişecek ani olaylardan vs. İki tarafta yelken indirmedi. İkimizin satürnlerinin bulunduğu burçta annemin güneşi var, annem ikimizden de hep çekindi, özellikle kontrol konularında. Ve annem hep ezildi babam tarafından. Satürn korku-duvar dedik... Sonra son ilişkim geldi aklıma; sinastride onun satürnü benim güneşimle kavuşumdaydı, ezik hissettim vs. Sonra Türkiye haritası nasıl ola ki dedim ve orada da güneş satürn kavuşumuna rastladım. Ezik insanlar, ezik toplum, ezik kadınlar...

KuKi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

iZ BıRaK ...