Venüs ve Kediler

Ben hep köpekleri sevdim, o fedakarlıkları, affetmeleri vs. (12.ev) 

Bu sene ise kedi-tırmık korkumu yendim şimdilerde, her gün beraberiz onlarla.

Venüs kedileri simgeler, onları izliyorum, mesela en hoşlandıkları yer sevilmek için gıdı ve boyunları, 

işte o bölge medikal astrolojide boğa'ya aittir.

Boğa'nın yöneticisi venüs olduğundan ve tipik kedi tavırları hep boğayı simgeleyişinden 5 duyuya kadar (koku, tat alma vs) o yüzden terazi yön venüs uygun değil kediye. Bir başka somut örnek ise, kedi kendini sevdirmek istediğinde "tos" atar ;) Tipik boğa canlısı ;)

Boğazlarına düşkünlüklerinden bahsetmiyorum bile (yine boğa konusu).

5 aydır bir camii avlusunda sokak kedilerine bakıyorum 2 aydır da evimin yakınındaki

bir sokak kedisine. Minik adam kendini ne zaman sevdiriyor biliyor musunuz?

Sevdiği bir mama götürdüğümde hemen atlıyor yere yatıyor o vakit okşattırıyor kendini.



Yine Venüs'e geliyoruz ki venüs=alış-veriş demektir. Mesela venüs dişil enerji, boğada da iyice kapitalist döngüsünü kuruyor. İnsan dişisinde düşündüğümüzde bu alış-veriş konusunu kadın koluna bileziği taktırmadan (alış) eşiyle birleşmiyor (veriş). Kedilerde de bu böyle izlemlerim bu yönde. Getir whiskas'ımı sev beni tarzı ;)


Kedilere "nankör" derken "bencil" lik değil de daha çok Ben'lik gelmeli akla, yani bireyseldir kedi. 

Köpek ne kadar "sencil" ise kedi o kadar "bencil" (benlik mahiyetinde) dir bu da boğa özelliğidir. Keyif desen onlarda, güneş altında yatmaya bayılıyorlar özellikle bu da venüs ve güneşin neden uzak dereceye düşemeyeceğini anlatıyor

Boğa'nın antisciası aslan'dır, burada da ne kadar seçici "uniq" olabildiklerini izleyebiliriz. 

Karakter sahibidir kediler aslan özelliğiyle ki her kedi küçük aslan/kaplan/tiger/panter yavrusudur.

Oyunculuk yeteneklerini de tabii ki venüs'ten almaktadılar ancak şöyle toparlarsak;

Güneş (aslana boğanın antiscia dedik) ile venüs arasında merkür bulunmaktadır. Boğa'dan

sonra gelen ikizler'in yöneticisi olarak ayna nöronlarımız burada bulunmaktadır yani taklit

yeteneğimiz. Ve kediler taklitte çok çok iyidir diyebilirim. Merkür zaten Hermes 

karakteriyle "habercidir".

Özellikle 12.ev venüslere kedi bakımı önerebilirim, hem bakım olmuş olacak 12.evin görevi 

ille hasta bakmak değil; hem de kedileri, o ben'liklerini nasıl koruduklarını izleyip biraz 

"ben" demeyi öğrenebilirler.

Marsiyen bir insan dişisi kedilerle zaman geçirdikçe de kadın (venüs) yanıyla 

barışacaktır.


KuKi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

iZ BıRaK ...