Pluto 1.evde


Pluto kapınızı çaldığında "Ya ol, ya öl" der ve o geldiğinde kaçacak deliğiniz yoktur !!! 

Bir danışmanın ağzından kendi gölgesiyle yüzleşmesi ...


"İşyerimden çıkışımı aldım, nasıl mutluydum oradan, o köhne yerden, nefret ettiğim insanlardan ayrılıyor, onların suratını görmeyecek olmamdan. Son iş günümdü dün, şampanyalar, pastalar, çiçekler tabii gücüme hayranlardı yine de diye geçiriyordum ki aklımdan orada yaptığım yapabileceğim en büyük kötülüğü ettiğim kız nasıl ağlıyor gidiyorum diye ciddi anlamda ve bana özel bir hediye anı almış. Ne kadar güçlü göstermiş boşa kavgalar etmişim kendimi alt ettirmemek için. Bir kere de ömrümde onlar gibi sevdiklerimin yanında rahat ağlayamadım. Hep içe at hep içe at, Mars'a kırmızıdır derler, oysa akrep bile değilim sadece 1.evimde Pluto duruyor diye kıpkırmızı bir maskeye büründürmüş beni yıllarca ve artık kendimi tanıyamıyorum. Pluto'nun maşası olmuşum hissediyorum. Tüm haklarında kötü düşündüklerim, zamanında arkalarından konuştuklarım hepsi içten ve candandı ve ben bir de seviniyordum bu tarz insanlardan gidiyorum artık diye. Ne kadar da farklı gözlüklerden baktırmış oysa Pluto bana yıllarca (şu sıra 36 yaşında)..."

 *-*

Astroloğun yorumu çok hoşuma gitti: "Ölümün elinden tutan Pluto olduğu içindir ki bu kadar sert kalkanın, ama indirme vakti gelmiş ki bir Pluto insanı olarak şu an bunları bizimle paylaşıyor olmanda, artık bu duvarı kaldırmayı istediğini gösterir..."

yabancı forumdan tercüme KuKi